בחירת נכונה של יועץ קידום אתרים יכולה להיות משימה לא פשוטה, מכיוון שיש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה. עם זאת, לעבודה עם יועץ קידום אתרים מנוסה ומיומן יכולה להיות השפעה משמעותית על דירוג האתר במנועי החיפוש ובסופו של דבר, על השורה התחתונה . להלן מספר טיפים לבחירת יועץ קידום אתרים:
חפשו ניסיון: חפשו יועץ קידום אתרים בעל ניסיון של מספר שנים ורקורד מוכח של הצלחה. בקשו דוגמאות של מסעות פרסום קודמים והתוצאות שהם הצליחו להשיג עבור הלקוחות שלהם.
בדוק אם יש הסמכות: חפש יועצי קידום אתרים בעלי הסמכות מארגונים בעלי מוניטין כמו גוגל, בינג ו- HubSpot. אישורים אלה מוכיחים כי ליועץ יש הבנה מעמיקה של שיטות אופטימיזציה למנועי חיפוש.
בקש הפניות: בקש מ יועץ קידום אתרים הפניות וצור קשר עם לקוחות קודמים כדי לקבל תחושה מהניסיון שלהם בעבודה עם היועץ. שאלו על סגנון התקשורת של היועץ, יכולת עמידה בלוחות זמנים והתוצאות שהצליחו להשיג.
הבן את הגישה שלהם: בקשו מיועץ קידום אתרים להסביר את הגישה שלהם לאופטימיזציה למנועי חיפוש וכיצד הם מתכננים לשפר את דירוג האתר ם. חפש יועצים הנוקטים גישה מקיפה והוליסטית לקידום אתרים הכוללת אופטימיזציות טכניות ותוכן כאחד.
העריכו את כישורי התקשורת שלהם: חפשו יועץ קידום אתרים שמתקשר בצורה ברורה וקבועה. אתה אמור להרגיש בנוח לשאול שאלות ולקבל עדכונים על התקדמות מסע הפרסום .
שקול את התמחור שלהם: אמנם התמחור לא אמור להיות הגורם היחיד שאתה לוקח בחשבון בעת בחירת יועץ קידום אתרים, חשוב שתהיה לך הבנה ברורה לגבי העמלות שלו ואיזה שירותים כלולים. חפש יועצים שמספקים תמחור שקוף ומוכנים לעבוד במסגרת התקציב .
לסיכום, לבחירת יועץ קידום אתרים המתאים יכולה להיות השפעה משמעותית על דירוג האתר במנועי החיפוש ובסופו של דבר, על הצלחת העסק . על ידי התחשבות בגורמים כמו ניסיון, הסמכות, הפניות, גישה, כישורי תקשורת ותמחור, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת ולבחור יועץ קידום אתרים המתאים לעסק .
להלן מספר טיפים ונתונים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת יועץ קידום אתרים:
העריכו את הידע שלהם לגבי הטרנדים והעדכונים העדכניים ביותר של קידום אתרים: חפש יועצים שנשארים מעודכנים בטרנדים ובעדכוני האלגוריתמים האחרונים בתעשיית ה-קידום אתרים. שאל על הגישה שלהם לטיפול בעדכוני אלגוריתמים וכיצד הם מתעדכנים בהתפתחויות בתעשייה.
בדוק את תיק העבודות שלהם: חפש יועץ קידום אתרים עם תיק עבודות מגוון המציג את יכולתם לעבוד עם מגוון תעשיות ונישות. זה יכול לתת לך תחושה טובה יותר של המומחיות שלהם ומה הם יכולים לעשות עבור העסק .
שקול את הזמינות וההיענות שלהם: חפש יועץ קידום אתרים זמין וקשוב לצרכים . אתה רוצה לעבוד עם מישהו שהוא יוזם בתקשורת איתך ויכול להגיב לכל חשש או שאלה שיש לך בזמן.
נתח את הדיווח והמדדים שלהם: חפש יועץ קידום אתרים שמספק דיווחים ותובנות קבועות לגבי ביצועי האתר . הם צריכים להיות מסוגלים לספק מדדים כגון דירוג מילות מפתח, תנועה אורגנית ושיעורי המרות, ולהסביר כיצד הם מתכננים לשפר את המדדים הללו לאורך זמן.
באשר לנתונים, סקר של Clutch.co מצא ש-68% מהעסקים הקטנים משתמשים ב-קידום אתרים כדי להוביל לידים ומכירות, ו-47% מתכננים להגדיל את הוצאות ה-קידום אתרים שלהם בשנה הקרובה. בנוסף, מחקר של Backlinko מצא שאתרים המדורגים ב-3 תוצאות החיפוש המובילות מקבלים 31% יותר קליקים מאתרים המדורגים במקומות 4-10. זה מדגיש את החשיבות של עבודה עם יועץ קידום אתרים מנוסה שיכול לעזור לשפר את דירוג האתר ולהגדיל את התנועה והפניות לעסק .