בעידן הדיגיטלי של היום, שיווק באמצעות תוכן הפך לחלק בלתי נפרד מקידום אתרים. זה כרוך ביצירה ושיתוף של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי כדי למשוך ולשמר קהל מוגדר בבירור ובסופו של דבר להניע לפעולה רווחית של לקוחות. אבל עם כל כך הרבה תוכן בחוץ, איך אתה יכול לגרום לאתר לבלוט ולקדם אותו ביעילות? בואו נחקור כמה אסטרטגיות:
צור תוכן איכותי ומרתק: זהו הבסיס לשיווק באמצעות תוכן. התוכן צריך להיות כתוב היטב, אינפורמטיבי ומרתק, עם מסר ומטרה ברורים. זה גם צריך להיות מותאם למנועי חיפוש כדי להבטיח שהוא מדורג היטב בתוצאות החיפוש.
שתף את התוכן במדיה חברתית: פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין מעולות לקידום התוכן ולהנעת תנועה לאתר . הקפד להתאים את התוכן לכל פלטפורמה והשתמש בהאשטאגים רלוונטיים כדי להגביר את הנראות.
מנף שיווק בדוא"ל: שיווק בדוא"ל הוא עוד דרך יעילה לקדם את האתר ולשמור על מעורבות הקהל . שלח ניוזלטרים או עדכונים קבועים עם קישורים לפוסטים האחרונים בבלוג או לתוכן אחר.
שיתוף פעולה עם משפיענים: שיווק משפיע כרוך בשיתוף פעולה עם אנשים או מותגים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית כדי לקדם את האתר או המוצרים . זו יכולה להיות דרך רבת עוצמה להגיע לקהל חדש ולהגביר את המודעות למותג.
בלוג אורחים: כתיבת פוסטים של בלוג אורחים עבור אתרים אחרים בנישה היא דרך מצוינת להגיע לקהל חדש ולבנות קישורים נכנסים לאתר , מה שיכול לעזור לשפר את דירוג מנוע החיפוש .
אלו הן רק כמה אסטרטגיות לקידום האתר בעולם שיווק התוכן. המפתח הוא להתמקד ביצירת תוכן איכותי ומושך ומינוף ערוצים שונים כדי לקדם אותו ביעילות. עם קצת מאמץ והתמדה, אתה יכול לבנות קהל נאמן ולהוביל תנועה לאתר .
נתונים ומגמות בשיווק תוכן
על פי נתונים ומגמות עדכניים, שיווק תוכן הפך יותר ויותר פופולרי כדרך לקידום אתרים ועסקים. הנה כמה נתונים סטטיסטיים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:
שיווק באמצעות תוכן מייצר פי שלושה לידים משיווק יוצא מסורתי, אבל עולה 62% פחות. (מכון שיווק תוכן)
בלוגים היא הטקטיקה הפופולרית ביותר לשיווק תוכן, כאשר 53% מהמשווקים אמרו שהם נותנים עדיפות לבלוג כאסטרטגיה. (HubSpot)
וידאו הופך להיות חשוב יותר ויותר עבור שיווק תוכן, כאשר 85% מהעסקים משתמשים בוידאו ככלי שיווקי. (Wyzowl)
המדיה החברתית היא ערוץ ההפצה המוביל לשיווק תוכן, כאשר 87% מהמשווקים משתמשים בו כדי להפיץ את התוכן שלהם. (מכון שיווק תוכן)
גם שיווק משפיענים נמצא במגמת עלייה, כאשר 63% מהמשווקים מתכננים להגדיל את תקציבי השיווק של המשפיענים שלהם בשנה הבאה. (מרכז שיווק משפיענים)