מאמרים
איך לבחור יועץ קידום אתרים
בחירת יועץ קידום אתרים נכון יכולה להיות החלטה מכרעת עבור העסק , שכן היא יכולה לעשות את ההבדל בין קמפיין קידום אתרים מוצלח לבין קמפיין קידום אתרים כושל.
להלן מספר נקודות עיקריות שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת יועץ קידום אתרים
ניסיון רלוונטי: חפש יועץ קידום אתרים שיש לו ניסיון בעבודה עם ע
E-A-T קידום אתרים ומדדי
הקדמה:
בעולם ההולך ומתפתח של קידום אתרים מדדי EAT (מומחיות, סמכותיות ואמינות) הפכו להיות גורם מכריע בקביעת דירוג האתר במנועי החיפוש. הנחיות מדד איכות החיפוש של גוגל לשנת 2018 מדגיש את החשיבות של EAT, הנחיות אלו משקפות את המחויבות של מנוע החיפוש לתעדף מידע באיכות גבוהה. מנועי החיפוש נותנים עדיפות
המדריך המלא לredirect בהיבט של קידום אתרים
redirect(הפניה מחדש) היא כלי חשוב בקידום אתרים לשמירה על הדירוג והתנועה של אתר אינטרנט. הפניה מחדש היא טכניקה המעבירה כתובת URLאחת לכתובת URLאחרת. ישנם מספר סוגים של redirect, כל אחת עם מטרה ספציפית. במדריך זה נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על redirectוכיצד להשתמש בהן ביעילות.
למה להשתמש בredirec
דרך חכמה להשתמש בקישורים חיצוניים
קישורים חיצוניים הם קישורים מאתר האינטרנט שלך לאתרים אחרים. הם יכולים לספק ערך למבקרים על ידי מתן משאבים נוספים, הפניות והקשר.
מה החשיבות של קישורים חיצוניים?
שימוש בקישורים חיצוניים בצורה חכמה יכולה לשפר מאוד את הערך והאמינות של התוכן שלך תוך טיפוח חווית משתמש חיובית.
אחת הגישות החכמות ב
בחיפוש אחר ה-CMS המתאים ביותר להצלחת קידום אתרים
בחירת ה-CMS (מערכת ניהול התוכן) הנכונה היא חיונית להצלחת מאמצי ה-קידום אתרים.
להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון .
ארכיטקטורה ידידותית ל-קידום אתרים: בחר ב-CMSשיש לו ארכיטקטורה ידידותית ל-קידום אתרים. זה כולל תכונות כגון כתובות אתרים נקיות, מטא תגיות הניתנות להתאמה אישית ומפות אתר XML. תכונ
35 משימות קידום אתרים שצריך להשלים היום
במציאות התחרותית של עולם קידום האתרים , ביצוע רוטינת משימות קידום אתרים היא הבסיס להצלחה בקידום אתרים אורגני .
קידום אתרים מקיף מגוון רחב של פעילויות חיוניות שמטרתן לייעל את הנראות של אתר אינטרנט במנועי חיפוש כמו גוגל. משימות אלו כוללות מחקר מילות מפתח שנועד להבין מה לקוחות פוטנציאליים מחפשים, אופ
תוכן כפול - כיצד הוא משפיע על קידום אתרים וכיצד להימנע ממנו
תוכן כפול יכול להשפיע לרעה על ביצועי ה-קידום אתרים של האתר , מכיוון שמנועי החיפוש עשויים להתקשות לקבוע איזו גרסה של התוכן לאינדקס ולהציג בתוצאות החיפוש.
תוכן כפול יכול להשפיע לרעה על דירוג מנועי החיפוש וחווית המשתמש. מנועי החיפוש שואפים לספק למשתמשים תוצאות חיפוש מגוונות ורלוונטיות. כאשר הם נתקלים
קובץ Robots.txt - למה הוא משמש ואיך להגדיר אותו
Robots.txtהוא קובץ שבעלי אתרים יכולים להשתמש בו כדי לשלוט בהתנהגותם של רובוטי אינטרנט או סורקי מנועי חיפוש באתר שלהם. הקובץ ממוקם בספריית השורש של אתר אינטרנט ושמו / robots.txt .
קובץ robots.txt הוא מרכיב מכריע בעולם ניהול אתרים וקידום אתרים. הוא משמש כסט של הוראות המודיעות לסורקים של מנועי החיפ
סיפורי כישלון של קידום אתרים ומה אפשר ללמוד מהם
למידה מכישלונות של אחרים היא חלק חשוב בהימנעות מטעויות ושיפור מאמצי קידום אתרים .
ראשית נסקור מספר טעויות שלא מומלץ לחזור עליהן ולאחר מכן דוגמאות מהעולם ומישראל.
עומס מילות מפתח בעמוד: בעבר, היה מקובל שאתרים ממלאים את התוכן שלהם במילות מפתח במאמץ לשפר את הדירוג שלהם. טכניקה זו עלולה להוביל לעונש
מהירות האתר או חווית המשתמש - מה יותר חשוב לקידום אתרים
מהירות האתר וחוויית המשתמש גורמים חשובים עבור קידום אתרים ויכולים להשפיע באופן משמעותי על דירוג האתר והתנועה שלו. במדריך זה נסקור מה באמת חשוב לקידום אתרים בכל הנוגע למהירות האתר וחוויית המשתמש.
מהירות אתר
מהירות אתר מתייחסת למהירות שבה אתר נטען ומגיב לבקשות משתמשים. ישנם מספר גורמים שיכולים ל
מדדי מעקב אחרי התקדמות תהליך קידום אתרים
חשוב לעקוב אחר מדדי ההצלחה של תהליך קידום אתרים כדי למדוד את האפקטיביות של ההשקעה באפיק פרסומי זה.
לאחר התחלת תהליך קידום האתר, ניטור ערני של מדדי ביצועים מרכזיים (KPIs) חיוני כדי לאמוד את האפקטיביות של האסטרטגיות שלך ולבצע התאמות מונעות נתונים. אינדיקטור קריטי אחד למעקב הוא תנועה אורגנית, שחושפת א
כל מה שאתה צריך לדעת על אופטימיזציה של תמונות
אופטימיזציה של תמונות היא מרכיב בסיסי של קידום אתרים הממלא תפקיד מרכזי בשיפור הביצועים הכוללים וחווית המשתמש של האתר. בעידן הדיגיטלי, שבו הוויזואליה היא מרכיב יסודי של תוכן, אופטימיזציה של תמונות הופכת הכרחי. אופטימיזציה אפקטיבית של תמונה כוללת יצירת איזון בין צמצום גדלי קבצים כדי לשפר את זמני הטעינ
כיצד לטפל בסאב-דומיינים מבלי לפגוע בקידום של האתר
סאב-דומיינים ( subdomains) הם חלקים נפרדים של אתר אינטרנט שניתן להשתמש בהם כדי לארח תוכן או קטעים שונים. ללא התייחסות נכונה סאב-דומיינים עלולים לפגוע בקידום של האתר . הנה כמה טיפים כיצד לטפל בסאב-דומיינים בצורה נאותה.
ניהול סאב-דומיינים תוך שמירה על אסטרטגיית הקידום הכוללת של האתר
מדובר בנושא שדו
שיווק באינטרנט בתקציב מוגבל
תנועה איכותית ומתמדת של גולשים היא נשמת אפו של כל אתר אינטרנט. עובדה זו שהפכה להיות נחלתם של כל העוסקים בתחום, מייקרת באופן מתמיד את מחיר העלות למשיכת גולשים לאתר בקמפיינים מסוג pay per click או קידום אתרים אורגני.זה נכון שיש טכניקות לשפר את הקמפיינים שרצים באמצעות גוגל, מבחינת יחס המרה , התאמת ט
כיצד לבצע מחקר מילות מפתח עבור האתר – המדריך המלא
מחקר מילות מפתח הוא תהליך של זיהוי וניתוח מילות המפתח והביטויים שאנשים משתמשים בהם כדי לחפש מידע באינטרנט. זהו חלק חשוב מ-קידום אתרים מכיוון שהוא עוזר לבעלי אתרים להבין מה קהל היעד שלהם מחפש ולאילו מונחים עליהם לבצע אופטימיזציה של התוכן שלהם.
להלן השלבים שיש לבצע בעת מחקר מילות מפתח עבור האתר :
קידום אתרים שנבנו בוורדפרס
וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן פופולרית (CMS) הניתנת להתאמה אישית רבה ומציעה מגוון תכונות קידום אתרים שיכולות לעזור לשפר את הנראות והדירוג של האתר בדפי תוצאות מנועי החיפוש.
קידום אתרים שנבנו בוורדפרס יכול למנף את הרבגוניות והתכונות החזקות של הפלטפורמה כדי לשפר את הנראות והמעורבות. שלב מכריע הוא לבצ
קידום אתרים עבור חברות תוכנה
קידום אתרים עבור חברות תוכנה יכול להיות קצת שונה מאסטרטגיות קידום אתרים כלליות בשל אופי התעשייה.
קידום אתרים של חברות תוכנה דורש גישה מותאמת המדגישה את הצעות הערך הייחודיות של המוצרים והשירותים שלהן. שיווק תוכן הוא כלי רב עוצמה בזירה זו. יצירת מאמרים מעמיקים, הדרכות ומדריכי הדרכה המציגים את הפונ
6 דרכים להגדיל את הטרפיק של האתר
הגדלת הטרפיק של האתר היא יעד מרכזי עבור בעלי אתרים רבים, מכיוון שהיא יכולה לעזור לשפר את המודעות למותג, לייצר לידים ובסופו של דבר להגדיל את המכירות. עם זאת, זה יכול להיות מאתגר למשוך ולשמור מבקרים לאתר , במיוחד בשוק מקוון צפוף. להלן אסטרטגיות יעילות בהן תוכל להשתמש כדי להגדיל את התנועה באתר :
פירמידת קידום אתרים - ההיררכיה של תהליכי קידום אתרים
The SEO Pyramid היא מתודולוגיה שפותחה על ידי סוכנות השיווק הדיגיטלי Distilled היא מסגרת לפיתוח קמפיינים מוצלחים לקידום אתרים. המסגרת הוצגה לראשונה בשנת 2010 ומאז הפכה לגישה בשימוש נרחב לאופטימיזציה של אתרים למנועי חיפוש.
פירמידת קידום אתרים מורכבת מארבע רמות, שלכל אחת יש סדר עדיפויות מש
מדוע קידום אתרים הוא בעצם שיווק תוכן
הספר "Why SEO Is Actually All About Content Marketing" נכתב על ידי ג'ון-הנרי שרק, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתעשייה. הספר יצא לאור בשנת 2016 ומאז הפך למשאב פופולרי עבור משווקים דיגיטליים המעוניינים לשפר את אסטרטגיות קידום אתרים ושיווק התוכן שלהם.
הספר מציג נקודת מבט יי
שיפור חווית משתמש - כיצד ליצור ממשק משתמש ידידותי לקידום אתרים
יצירת ממשק משתמש ידידותי לקידום אתרים היא היבט חשוב בשיפור חווית המשתמש.
שיפור חווית המשתמש באמצעות ממשק ידידותי לא רק מועיל למבקרים אלא גם ממלא תפקיד מכריע באופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. היבט בסיסי אחד הוא להבטיח לאתר שלך מבנה ניווט נקי ואינטואיטיבי. ארגן את התוכן שלך בצורה הגיונית לקטגו