Google My Business

קידום אתרים מקומי באמצעות Google My Business

בעולם הדיגיטלי של ימינו, לחיפוש מקומי יש השפעה עצומה על ההצלחה של עסקים. נתונים מראים כי 46% מכלל החיפושים בגוגל הם בעלי כוונה מקומית, מה שמדגיש את החשיבות של אופטימיזציה לקידום אתרים מקומי. כאן נכנס לתמונה Google My Business (GMB), כלי חיוני עבור עסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם ולמשוך לקוחות מקומיים.


GMB הוא פרופיל עסקי חינמי המוצע על ידי Google, המאפשר לעסקים לנהל את הופעתם בתוצאות החיפוש המקומיות ובמפות Google. מחקר מראה כי עסקים עם פרופילי GMB מאומתים ומלאים נוטים לקבל יותר חשיפה בתוצאות החיפוש, עם עד פי 7 יותר קליקים, 26% יותר קריאות טלפון ו-72% יותר בקשות להנחיות. אלו סטטיסטיקות מרשימות שממחישות את הערך של השקעה באופטימיזציה של GMB כחלק מאסטרטגיית הקידום אתרים הכוללת שלך.


אז איך מתחילים עם GMB?

הצעד הראשון הוא ליצור את הרישום העסקי שלך. זה כולל אספקת מידע מפורט ומדויק כגון שם העסק, כתובת, שעות פעילות ופרטי קשר. דיוק הוא המפתח כאן, מכיוון שעקביות של מידע (ידוע גם כ-NAP - Name, Address, Phone) על פני פלטפורמות מקוונות הוא גורם דירוג חשוב עבור קידום אתרים מקומי.


לאחר שהגדרת את הפרופיל שלך, הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה. זה כולל הוספת תיאור עסקי עשיר במילות מפתח רלוונטיות, העלאת תמונות ווידאו איכותיים, וניהול סקירות של לקוחות. למעשה, מחקר של BrightLocal מצא שעסקים עם יותר מ-82 ביקורות ב-GMB מקבלים 54% יותר צפיות מאשר הממוצע. לכן, עידוד וטיפול בביקורות של לקוחות צריך להיות מרכיב מרכזי באסטרטגיית האופטימיזציה של GMB שלך.


תכונה חזקה נוספת של GMB היא Google Posts, המאפשרת לך לשתף עדכונים, מבצעים ואירועים ישירות בפרופיל העסקי שלך. לפי נתונים של Google, עסקים שמפרסמים פוסטים שבועיים רואים עלייה של 7-11% בגילויים של הודעות. זוהי דרך נהדרת לעורר מעורבות ולמשוך תנועה לאתר שלך.

GMB מספקת גם תובנות יקרות ערך על האופן שבו לקוחות מוצאים ומתקשרים עם העסק שלך. דרך לוח המחוונים של GMB Insights, תוכל לראות נתונים על צפיות, קליקים, שיחות ועוד. ניתוח מידע זה יכול לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי האסטרטגיה של הקידום אתרים שלך ולמקד את המאמצים שלך.

 

הנה כמה דוגמאות המדגימות את ההשפעה של אופטימיזציית GMB על עסקים מקומיים:

  1. מספרה בלוס אנג'לס דיווחה על עלייה של 60% בתנועה האורגנית ועלייה של 25% בהזמנות לאחר אופטימיזציה של פרופיל ה-GMB שלה. הם התמקדו בהוספת תמונות איכותיות, איסוף ביקורות של לקוחות ופרסום עדכונים קבועים באמצעות Google Posts. זה מראה כיצד מאמצי אופטימיזציה ממוקדים יכולים להוביל לשיפורים משמעותיים בתוצאות הקידום אתרים.

  2. קליניקת שיניים במיאמי ראתה עלייה של 45% בשיחות טלפון מלקוחות חדשים לאחר שיפור פרופיל ה-GMB שלה. הם התמקדו בהוספת מילות מפתח רלוונטיות לתיאור העסק שלהם, עידכון שעות הפעילות והשירותים המוצעים, ועידוד מטופלים להשאיר ביקורות. זה ממחיש את הערך של מיקוד בגורמי הקידום אתרים החשובים ביותר עבור העסק הספציפי שלך.

  3. חברת הובלות בדאלאס הגדילה את ההכנסות שלה ב-32% לאחר שיפור אסטרטגיית ה-GMB שלה. הם ניצלו את GMB Insights כדי להבין טוב יותר כיצד לקוחות מוצאים ומתקשרים עם העסק שלהם, והתאימו את הגישה שלהם בהתאם. הם גם עודדו באופן פרואקטיבי ביקורות של לקוחות, מה שהוביל לעלייה של 50% בסך הביקורות החיוביות. זה מדגים את החשיבות של קבלת החלטות מבוססות נתונים ומעקב אחר מדדי הביצוע הנכונים.

  4. מסעדה בשיקגו חוותה עלייה של 80% בהזמנות אונליין לאחר אופטימיזציה של רישום ה-GMB שלה. הם התמקדו בהוספת תפריט מפורט, תמונות מפתות של המנות שלהם ומענה לביקורות של לקוחות. הם גם השתמשו ב-GMB לקדם אירועים מיוחדים ומבצעים, מה שהוביל לעלייה של 35% בתפוסה באותם אירועים. זה מראה כיצד GMB יכול לשמש כפלטפורמה חזקה לקידום ולשיווק, מעבר לקידום אתרים בלבד.

  5. חנות כלי נגינה בנאשוויל ראתה עלייה של 42% בתנועת רגליים לאחר אופטימיזציה של רישום ה-GMB שלה. הם התמקדו בהוספת מילות מפתח רלוונטיות לתיאור העסק שלהם, העלאת תמונות וסרטוני וידאו של המוצרים שלהם וקבלת ביקורות מלקוחות מרוצים. הם גם ניצלו את תכונת ההודעות של GMB כדי לענות במהירות לשאלות של לקוחות פוטנציאליים. זה ממחיש כיצד GMB יכול לגשר על הפער בין הנוכחות המקוונת והמקומות הפיזיים של העסק שלך.

  6. בית קפה בסן דייגו ראה עלייה של 52% בהופעה בתוצאות חיפוש מקומיות לאחר אופטימיזציה של פרופיל ה-GMB שלו.

  7. סוכנות נסיעות בשיקגו דיווחה על עלייה של 72% בתנועה של לידים לאחר שיישמה אסטרטגיית GMB שכללה פוסטים קבועים וטיפול בביקורות.

  8. מסעדה בניו יורק חוותה עלייה של 35% בהכנסות לאחר שיפור פרופיל ה-GMB שלה ומינוף GMB Insights לקבלת החלטות מבוססות נתונים.


דוגמאות אלו מדגימות את ההשפעה המשמעותית שיכולה להיות לאופטימיזציה נכונה של GMB על תוצאות הקידום אתרים והצלחה העסקית הכוללת.


לסיכום, Google My Business הוא כלי חיוני עבור כל עסק המעוניין לשפר את הנוכחות המקומית שלו ולמשוך יותר לקוחות. על ידי יצירה, אופטימיזציה וניהול פעיל של פרופיל ה-GMB שלך, תוכל להגביר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומי, לעורר מעורבות של לקוחות ולהניע תנועה איכותית יותר לעסק שלך. אז אם עדיין לא ניצלת את הפוטנציאל של GMB, עכשיו הזמן להתחיל. עם המאמץ הנכון וההתמדה, GMB יכולה להיות המנוף המשמעותי ביותר בארסנל הקידום אתרים המקומי שלך.

דוגמאות אלו מדגישות את המגוון הרחב של עסקים שיכולים להפיק תועלת מאופטימיזציה של GMB. בין אם אתה מפעיל בית קפה מקומי, קליניקת בריאות, חברת שירותים או חנות קמעונאית, השקעה ב-GMB יכולה להוביל לשיפורים משמעותיים בתוצאות הקידום אתרים והצמיחה העסקית הכוללת שלך.

חשוב לזכור כי אופטימיזציה של GMB אינה מאמץ חד פעמי, אלא תהליך מתמשך. תחרות מתמדת, שינויים בהעדפות של צרכנים ועדכונים של פלטפורמת GMB עצמה - כל אלה מחייבים התאמה ואופטימיזציה קבועה של הפרופיל שלך. על ידי שמירה על פרופיל מעודכן, רלוונטי ומושך, תוכל להבטיח שהעסק שלך ימשיך לבלוט בתוצאות החיפוש המקומי ולמשוך לקוחות איכותיים.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276