Connecting People

Connecting People

"Connecting People" - שתי מילים פשוטות אלו מגלמות את החזון והייעוד המרכזי של ענקית הטכנולוגיה נוקיה לאורך למעלה משני עשורים. מאז אימצה את הסלוגן ב-1992, נוקיה הפכה אותו לנכס מזוהה ואייקוני, המשקף את האמונה העמוקה של החברה בכוחה של תקשורת לחבר בין אנשים, קהילות ומדינות, ולהניע קדמה חברתית וכלכלית. במאמר זה נצלול לעומקו של הביטוי, ונבחן כיצד נוקיה הפכה אותו לאבן יסוד באסטרטגיה העסקית והשיווקית שלה.

על פי נתוני Statista, נכון לשנת 2021 ישנם כ-7.1 מיליארד מנויי סלולר ברחבי העולם, המהווים כ-91% מהאוכלוסייה העולמית. מספרים אלו ממחישים את ההשפעה האדירה של טכנולוגיית התקשורת הניידת, שהובלה במידה רבה על ידי נוקיה, על אורח החיים המודרני. באמצעות "Connecting People", נוקיה ממחישה כיצד הטכנולוגיה שלה מעצימה אנשים, מאפשרת נגישות למידע ופותחת דלתות להזדמנויות חדשות.

דוגמה מוחשית לאופן שבו נוקיה מחברת אנשים היא פרויקט ConnectEd שלה, המתמקד בהנגשת טכנולוגיה וחינוך דיגיטלי לקהילות מוחלשות ברחבי העולם. במסגרת היוזמה, נוקיה משתפת פעולה עם ממשלות וארגונים מקומיים כדי להקים תשתיות תקשורת, לספק ציוד קצה במחירים נגישים ולהכשיר מורים ותלמידים בכישורים דיגיטליים. הפרויקט כבר הגיע למיליוני אנשים בעשרות מדינות, והדגים את ההשפעה החברתית הטרנספורמטיבית של קישוריות.

בשנת 2020, במהלך משבר הקורונה, נוקיה הרחיבה את המאמצים שלה תחת הסלוגן "Connecting People" כדי לסייע לקהילות להתמודד עם האתגרים של המגיפה. החברה תרמה ציוד ומשאבים כדי לאפשר למערכות בריאות, בתי ספר ועסקים לעבור לפעילות מרחוק. בנוסף, נוקיה האיצה את הפיתוח של טכנולוגיות 5G, שסייעו להתמודד עם העומס העצום על רשתות התקשורת כתוצאה מהמעבר המואץ לעבודה ולמידה דיגיטלית. מהלכים אלו המחישו את המחויבות של החברה לסלוגן שלה ואת היכולת שלה להתאים אותו לאתגרי הזמן.

נוקיה, כחברה המייצרת ציוד מתקדם לתקשורת סלולרית ואינטרנט, היא גם שחקנית משמעותית בזירת הדיגיטל ובהנגשת המידע. החברה משקיעה מאמצים רבים בקידום אתרים אורגני בגוגל תחת מונחים כמו "5G", "רשתות עתיד" ו"ערים חכמות", כדי למצב את עצמה כמובילה מחשבתית וטכנולוגית בעידן של קישוריות מואצת. על ידי יצירה והפצה של תכנים איכותיים בנושאים אלו, נוקיה בונה את המותג שלה ואת האמון של קהלי היעד, ובו זמנית מסבירה את הערך וההשפעה של הטכנולוגיות פורצות הדרך שהיא מפתחת.

לפי נתוני Ahrefs, בכל חודש מבוצעים מאות אלפי חיפושים אורגניים בגוגל עבור מונחים הקשורים ל-5G, IOT ורשתות תקשורת מהדור הבא. קידום אתרים אורגני בגוגל סביב נושאים אלו מאפשר לנוקיה להגיע לקהלים עצומים של מחליטנים, משפיענים, יזמים וצרכנים המחפשים מידע וחדשנות בתחום. על ידי מיצוב עצמי כמקור ידע מוביל, נוקיה בונה קהילה של תומכים ובעלי עניין החולקים את החזון של "Connecting People".

בנוסף לפעילות השיווקית-מותגית, קידום אתרים אורגני בגוגל הוא גם כלי חשוב לנוקיה בניהול המוניטין והתפיסה הציבורית שלה. כחברה גלובלית מובילה, נוקיה נמצאת תחת בחינה תמידית בכל הנוגע לאחריות תאגידית, יושרה ומחויבות לערכים. על ידי יצירת תוכן מקורי בנושאים כמו קיימות, גיוון והכלה, נוקיה מעצבת את הנראטיב הציבורי סביב המותג שלה. קידום אתרים אורגני בגוגל מאפשר להנגיש תוכן זה לקהלים רחבים, ולבנות את האמון והלגיטימציה של החברה בעיני מחזיקי העניין.

לסיכום, "Connecting People" מייצג את הבטחת הערך הבסיסית של נוקיה - להעצים אנשים ולשנות את העולם באמצעות טכנולוגיית תקשורת מתקדמת. האסטרטגיה השיווקית ומאמצי קידום אתרים אורגני בגוגל של החברה שזורים באופן הדוק סביב מסר זה, ומגבים אותו בפעילות ממשית בשטח.

בעשורים האחרונים, נוקיה עמדה בחזית המהפכה הטכנולוגית שהפכה את הטלפונים הניידים מפריט יוקרה למוצר יומיומי שמשנה חיים. דרך החדשנות, המחויבות לקהילה והשקעה בקידום אתרים אורגני בגוגל, נוקיה מעצימה את המסר של "Connecting People" יותר מאי פעם.

העולם שלנו הופך ליותר ויותר מקושר בכל יום שעובר. המציאות הזו מביאה עימה אתגרים והזדמנויות עצומות. חזונה של נוקיה מדגיש את הפוטנציאל האדיר הטמון בקישוריות, כמנוף לצמיחה כלכלית, פיתוח חברתי ושינוי גלובלי. רק על ידי חיזוק הקשרים בינינו, בין אם בעזרת טכנולוגיה או אינטראקציה אנושית, נוכל לממש את מלוא ההבטחה של עולם רב קישורי ולנצל את הכוח שבאנשים המחוברים. ובמרכז עומד המסר הנצחי של נוקיה - Connecting People.

צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276