איך מפרסמים בגוגל?

פרסום בגוגל הוא דרך אפקטיבית מאד להגיע לקהל היעד  ולקדם את העסק .



להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד לבצע קידום אתרים בתוצאות התשלום שגוגל מציע :

 

- הגדר חשבון Google Ads כדי להתחיל עם פרסום בגוגל, תצטרך להגדיר חשבון Google Ads. עבור אל אתר Google Adsולחץ על "התחל עכשיו" כדי ליצור חשבון.

- בחר את יעד הפרסום : לאחר שיצרת חשבון, תצטרך לבחור את יעד הפרסום . Google Adsמציעה מגוון יעדים, כולל תנועה לאתר, לידים, מכירות ומודעות למותג.

- הגדר את מסע הפרסום : לאחר בחירת יעד הפרסום , יהיה עליך להגדיר את מסע הפרסום . זה כרוך בבחירת קהל היעד , הגדרת התקציב  ובחירת מילות המפתח .

- צור את המודעה : לאחר שתגדיר את מסע הפרסום , יהיה עליך ליצור את המודעה . זה כולל כתיבת עותק מודעה משכנע ובחירה בתמונות או סרטונים שילוו את המודעה .

- הפעל את מסע הפרסום : לאחר יצירת המודעה , אתה מוכן להשיק את מסע הפרסום . הגדר את מסע הפרסום  ל"פעיל" והמודעות  יתחילו להופיע בגוגל.

- עקוב אחר התוצאות : בזמן שהמודעות  מוצגות, תרצה לעקוב אחר התוצאות  כדי לראות את הביצועים שלהן. השתמש בכלי הדיווח של Google Adsכדי לעקוב אחר קליקים, הופעות והמרות.

- בצע התאמות: בהתבסס על התוצאות , ייתכן שיהיה עליך לבצע התאמות במסע הפרסום . זה יכול להיות כרוך בהתאמת עותק המודעה , התאמת המיקוד  או הגדלת התקציב .

 

 הנה כמה טיפים נוספים לפרסום בגוגל:

 

  • בחר את מילות המפתח הנכונות: בעת הגדרת מסע הפרסום , הקפד לבחור את מילות המפתח הנכונות למיקוד. המשמעות היא בחירת מילות מפתח שרלוונטיות לעסק  ושסביר שקהל היעד  יחפש. השתמש בכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל כדי למצוא מילות מפתח פופולריות ולהעריך את העלות לקליק שלהן.
  • השתמש בתוספי מודעות: תוספים למודעות הם תכונות נוספות שאתה יכול להוסיף למודעה  כדי להפוך אותה למושכת יותר עבור הצופים. דוגמאות לתוספי מודעות כוללות קישורי sitelink, הסברים וביקורות. על ידי שימוש בתוספים למודעות, תוכל להגביר את הנראות של המודעה  ולהגדיל את הסיכוי שהיא תניב קליקים והמרות.
  • הגדר תקציב ריאלי: בעת הגדרת תקציב מסע הפרסום , היה מציאותי לגבי מה שאתה יכול להרשות לעצמך להוציא. התחל עם תקציב קטן והגדל אותו בהדרגה ככל שאתה רואה תוצאות. זכור שהעלות לקליק עבור מילות המפתח  ישתנה בהתאם לגורמים כגון תחרות ונפח חיפוש.
  • בדוק וריאציות שונות של מודעה: כדי למצוא את עותק המודעה והתמונות היעילים ביותר, נסה לבדוק וריאציות שונות של המודעה . זה יכול לכלול בדיקת כותרות שונות, קריאות לפעולה ותמונות. השתמש בתכונת בדיקת A/Bשל Google Adsכדי לבדוק וריאציות שונות ולראות אילו מהן מניבות את התוצאות הטובות ביותר.
  • עקוב אחר החזר ה-ROI: כדי להבטיח שהפרסום  מייצר החזר חיובי על ההשקעהעקוב אחר ההמרות וההכנסות . השתמש בכלי מעקב ההמרות של Google Adsכדי לעקוב אחר מתי משתמשים מבצעים פעולות ספציפיות באתר , כגון ביצוע רכישה או מילוי טופס יצירת קשר. זה יאפשר לך לראות אילו מודעות מניבות הכי הרבה הכנסות ולהתאים את מסע הפרסום  בהתאם.

 

 הנה כמה נתונים ומגמות הקשורות לפרסום בגוגל:

  • Google Ads שולטת בשוק הפרסום ברשת החיפוש: לפי דוח של eMarketer   נראה כי Google Ads צפויה לייצר 57.80 מיליארד דולר בהכנסות ממודעות חיפוש ב-2021, המהווים 56.8% מנתח השוק. הדומיננטיות הזו צפויה להימשך בשנים הקרובות, כאשר Google Adsצפויה להחזיק ב-58.4% מנתח השוק עד 2023.
  • הפרסום במובייל נמצא במגמת עלייה: ככל שיותר משתמשים ניגשים לאינטרנט במכשירים הניידים שלהם, הפרסום במובייל הופך להיות חשוב יותר ויותר. Google Adsמציעה מגוון אפשרויות פרסום לנייד, כגון מודעות חיפוש לנייד ומודעות בתוך האפליקציה. על פי דוח של Statista, פרסום במובייל צפוי להוות 72.9% מכלל ההוצאות על מודעות דיגיטליות ב-2021.
  • מיקוד מודעות הופך להיות מתוחכם יותר: Google Adsמציעה מגוון אפשרויות מיקוד, כגון מיקוד גיאוגרפי, מיקוד דמוגרפי ומיקוד מבוסס-עניין. בשנים האחרונות גוגל הציגה גם אפשרויות מיקוד מתקדמות יותר, כמו רימרקטינג וקהלים דומים. אפשרויות מיקוד אלו מאפשרות למפרסמים להגיע לקהל האידיאלי שלהם בדיוק רב יותר.
  • פרסום וידאו הולך וגדל בפופולריות: Google Adsמציעה מגוון אפשרויות פרסום בווידאו, כגון מודעות YouTubeומודעות זורם. על פי דיווח של eMarketer ההוצאות על מודעות וידאו דיגיטליות צפויות להגיע ל-56.81 מיליארד דולר ב-2021, המהווה עלייה של 14.3% משנת 2020. YouTubeצפויה להוות 20.5% מכלל ההוצאות על מודעות וידאו דיגיטליות ב-2021.
  • מפרסמים משתמשים יותר ויותר באוטומציה: Google Adsמציעה מגוון כלי אוטומציה, כגון הצעות מחיר אוטומטיות ומודעות רספונסיביות לרשת החיפוש. כלים אלו מאפשרים למפרסמים לחסוך זמן ולשפר את יעילות הקמפיינים שלהם. על פי דו"ח של Search Engine Journal, 79%מאנשי המקצוענים ב-PPCמשתמשים במתן הצעות מחיר אוטומטיות בקמפיינים שלהם, ו-62% משתמשים באוטומציה ליצירת מודעות.
צרו קשר
משכית 22, הרצליה פיתוח
09-9514276