מאמרים
מדריך לקידום אתרים
קידום אתרים - עדכונים חשובים ומגמות אחרונות
קידום אתרים (SEO) הוא תחום דינמי ומתפתח בעולם השיווק הדיגיטלי. מאז הופעת מנועי החיפוש הראשונים בשנות ה-90, כמו אלטה ויסטה, אקסייט וליקוס, השתנו רבות האלגוריתמים והקריטריונים לדירוג אתרים. כיום, עם הדומיננטיות של גוגל, המחזיקה בלמעלה מ-92% משוק החיפוש הע
קידום אתרים בינלאומי - מדריך שלב אחר שלב לכיבוש שווקים בעולם
קידום אתרים בינלאומי - מדריך שלב אחר שלב לכיבוש שווקים בעולם
עבור מקדמי אתרים חסרי ניסיון, הניסיון לבצע אופטימיזציה לאתר עבור משתמשים דוברי שפות שונות או הממוקמים במדינות שונות יכול להיות משימה מורכבת ומאיימת. מדריך מעמיק זה על קידום אתרים בינלאומי נוצר כדי לתמוך בהם בתהליך ולספק את כל הידע הדרוש
אתגרי קידום אתרים העומדים בפני אתרי מסחר אלקטרוני בינלאומיים
אתגרי קידום אתרים העומדים בפני אתרי מסחר אלקטרוני בינלאומיים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, מסחר אלקטרוני בינלאומי הפך לזירה תחרותית ומאתגרת יותר מאי פעם. אתרי מסחר המעוניינים להרחיב את פעילותם מעבר לגבולות מדינתם נדרשים להתמודד עם שורה של אתגרים ייחודיים בתחום קידום האתרים. קידום אתרים אורגני בגוגל, ש
שימוש בקונסולת החיפוש של גוגל לבלוגרים - המדריך לשיפור הביצועים וקידום אתרים אורגני
שימוש בקונסולת החיפוש של גוגל לבלוגרים - המדריך לשיפור הביצועים וקידום אתרים אורגני
אם אתם בלוגרים ועדיין לא משתמשים בקונסולת החיפוש של גוגל (Google Search Console), אתם מפספסים כלי חשוב שיכול לעזור לכם לשפר משמעותית את הביצועים של הפוסטים והמאמרים שלכם. הכלי החינמי הזה, שנקרא בעבר "כלי מנהלי האת
טיפים וכלים לבניית אסטרטגיית גיוס לקוחות מנצחת
טיפים וכלים לבניית אסטרטגיית גיוס לקוחות מנצחת
מכירות - הדם החיים של כל עסק והסיבה לנדודי שינה של בעלי עסקים, אנשי שיווק וכמובן, אנשי מכירות. גיוס לקוחות פוטנציאליים (Prospecting) הוא תחום שמשתנה במהירות, אבל למרבה המזל, לא תמיד לרעה. בעוד שלעמוד בקצב הטקטיקות החדשות והשינויים בהתנהגות הצרכנים יכ
10 המדדים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני בגוגל
10 המדדים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים אורגני בגוגל והפקת דוחות הולכים יד ביד. לקוחות זקוקים לדיווחים נאותים שיעזרו להם להבין את התשואה על ההשקעה (ROI) שהושגה מפעילות קידום אתרים. בעבר, מדד כמו דירוגי מילות מפתח היה מספיק כדי לשמח לקוח, אך הדברים השתנו, ובעיקר - השתנו לטובה
7 דרכים לנצל פסיכולוגיה חברתית בשיווק מקוון וקידום אתרים אורגני בגוגל
7 דרכים לנצל פסיכולוגיה חברתית בשיווק מקוון וקידום אתרים אורגני בגוגל
בני האדם, ברובם, נותרים יצורים חברתיים. אנשים מחפשים הזדמנויות להיות עם אחרים, לחוות ולחיות משהו ביחד. כשהם זקוקים לעזרה או עצה, הם פונים קודם כל לאנשים, וכשהם שמחים או עצובים, שיתוף עם אדם אחר מעצים את השמחה או ממתן את העצב.
אסטרטגיות ליצירת קישורים דרך יצירת קשר עם אתרים אחרים
אסטרטגיות ליצירת קישורים דרך יצירת קשר עם אתרים אחרים
למרות שתמיד מוצגות אסטרטגיות חדשות להגברת הנראות של אתרים, בניית קישורים היא משהו שלא הולך להיעלם בקרוב. קישורים חיצוניים (Backlinks) איכותיים לא רק עוזרים לכם לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, אלא גם משפיעים באופן משמעותי וחיובי על המוניטין הכלל
כתיבת תוכן איכותי לעמודי מוצר היא בעלת השפעה קריטית לשיעורי ההמרה של אתר מסחר אלקטרוני
כתיבת תוכן איכותי לעמודי מוצר היא בעלת השפעה קריטית לשיעורי ההמרה של אתר מסחר אלקטרוני
כשמדברים על נטישת עגלות קניות או תהליכי תשלום במסחר אלקטרוני, שני גורמים מרכזיים עולים בראש מעייניהם של לקוחות וקמעונאים כאחד: זמני ומחירי המשלוח. למעשה, אלו ההשפעות הגדולות ביותר על ההחלטה אם רכישה מסוימת רצוי
האם קישורים עם תגית Nofollow טובים לקידום אתרים אורגני בגוגל?
האם קישורים עם תגית Nofollow טובים לקידום אתרים אורגני בגוגל?
רוב האנשים נוטים לחשוב שקישורים המסומנים עם תגית "nofollow" הם חסרי ערך מבחינת קידום אתרים אורגני בגוגל. אך מחקר מקיף שערכנו לאחרונה מצייר תמונה שונה לחלוטין. גילינו עדויות מפתיעות לכך שקישורי nofollow דווקא יכולים לתרום משמעותית לדירו
10 טיפים לקידום אתרים אורגני בגוגל עבור חנות המסחר האלקטרוני שלכם במג'נטו
10 טיפים לקידום אתרים אורגני בגוגל עבור חנות המסחר האלקטרוני שלכם במג'נטו
בעולם התחרותי של המסחר המקוון, קידום אתרים אורגני בגוגל הוא לא פחות מהכרח קיומי. עם מיליוני אתרי מסחר אלקטרוני שנאבקים על תשומת הלב של הצרכנים, רק אלו שמופיעים בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש זוכים לנתח משמעותי מהתנועה וה
8 סודות להגדלת המרת הלידים שלכם באמצעות שיווק תוכן
8 סודות להגדלת המרת הלידים שלכם באמצעות שיווק תוכן
לשכנע מישהו באמצעות התוכן שלכם נותר אתגר עבור כל עסק. אבל אם עושים את זה נכון, שיווק תוכן תמיד משתלם! הוא עולה 62% פחות ויכול ליצור בערך פי שלוש יותר לידים עבור דולר שהושקע, בהשוואה לשיווק מסורתי.
כיום, 90% מכל הארגונים בשוק עוסקים ביצירה ובקידו
HTML5 סמנטי לכותבי תוכן - טיפים החיוניים לקידום אתרים
HTML5 סמנטי לכותבי תוכן - טיפים החיוניים לקידום אתרים
בעולם הדיגיטלי של ימינו, תוכן הוא המלך. אבל כדי שהתוכן שלכם יזכה לחשיפה מקסימלית במנועי החיפוש, לא מספיק שהוא יהיה מעניין ואיכותי - הוא צריך גם להיות מובנה נכון מאחורי הקלעים. וכאן נכנס לתמונה HTML5 סמנטי.
HTML5 סמנטי הוא אוסף של תגיות המסייע
התראות Google Analytics - הדרך הקלה והיעילה לניטור קידום אתרים
התראות Google Analytics - הדרך הקלה והיעילה לניטור קידום אתרים
התראות מותאמות אישית ב-Google Analytics, שנשלחות במייל כשמתרחשים אירועים כמו עלייה או ירידה חדה בתנועה, קיימות כבר זמן מה. אבל באופן מפתיע, רבים עדיין לא מנצלים את הפוטנציאל האדיר שלהן. וחבל, במיוחד בהתחשב בקלות ובמהירות שבה ניתן להגד
15 צעדי קידום אתרים חיוניים בעת שינוי דומיין
15 צעדי קידום אתרים חיוניים בעת שינוי דומיין
העברת אתר לדומיין חדש היא החלטה שאסור לקחת בקלות ראש. זהו תהליך מורכב ומאתגר, וצריך להשלים עם העובדה שהדירוג וביצועי האתר עלולים לסבול מהשינוי, לפחות בטווח הקצר. אבל מעבר לקושי הטכני, זהו גם עניין רגיש - וכל פרט קטן שמתעלמים ממנו יכול להחמיר משמעותית א
אופטימיזציית דפי האתר On-Page: כיצד לזהות מילות מפתח במרחק נגיעה
אופטימיזציית דפי האתר On-Page: כיצד לזהות מילות מפתח במרחק נגיעה
בעולם העסקי, כל חברה פועלת באופן ייחודי בהתאם לתעשייה ולנתח השוק שלה. אבל כשמדובר בקידום אתרים, כולם שווים. לא משנה מה הגודל או האופי של העסק שלכם, האתר עדיין צריך להיות מדורג גבוה במנועי החיפוש, וליהנות מנראות ותנועה גבוהות.
ואחד
פסיכולוגיה דיגיטלית - המפתח לחדור ללב הלקוחות ולהניע קידום אתרים
פסיכולוגיה דיגיטלית - המפתח לחדור ללב הלקוחות ולהניע קידום אתרים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, קידום אתרים אפקטיבי דורש הרבה יותר מאשר אופטימיזציה טכנית ובניית קישורים. כדי באמת למשוך תשומת לב, ליצור מעורבות ולהמיר גולשים ללקוחות, אנחנו חייבים להבין לעומק את נפש האדם שמאחורי המסך. כאן נכנסת לתמונה הפס
תשלום לפי קליק
ניהול קמפיין קידום אתרים בגוגל: טיפים מעשיים
בעולם השיווק הדיגיטלי, קיימת הסכמה רחבה בנוגע לשיטות עבודה מומלצות לניהול קמפיין קידום אתרים בגוגל. עם זאת, חשוב להתמקד בכמה נקודות עיקריות שעשויות לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון.
1. כמות מילות המפתח:
הנחה רווחת בקרב מפרסמים היא שככל שמקדמים יותר
עדכון הליבה של גוגל ממרץ 2024 הושלם רשמית לפני שבוע
עדכון הליבה של גוגל ממרץ 2024 הושלם רשמית לפני שבוע
לפני שבוע, ענקית מנועי החיפוש גוגל השלימה רשמית את עדכון הליבה שלה ממרץ 2024. עדכון זה, שהחל בהדרגה בתחילת החודש, הביא עמו שינויים משמעותיים באלגוריתם של גוגל ובדרך שבה הוא מדרג ומציג תוצאות חיפוש. העדכון עורר עניין רב בקרב בעלי אתרים, מנהלי שיו
אסטרטגיית תוכן מנצחת באינטרנט
אסטרטגיית תוכן מנצחת באינטרנט - תובנות מהספר 'Content Strategy for the Web'
בעולם הדיגיטלי של ימינו, תוכן הוא המלך. אתרים, מותגים ועסקים המצליחים להציע תוכן איכותי, רלוונטי ומרתק לקהל שלהם, נהנים מיתרון משמעותי על פני מתחריהם. אך כיצד ניתן ליצור ולנהל אסטרטגיית תוכן אפקטיבית בעידן של עומס מידע וה
דילמת התוכן ב קידום אתרים - כמות מול איכות
דילמת התוכן בקידום אתרים - כמות מול איכות
כשמדובר בקידום אתרים, אין ויכוח שתוכן הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת קידום האתר במנועי חיפוש. אך בלב השיח על אסטרטגיית התוכן האופטימלית מתחבאת דילמה מורכבת: האם עדיף להתמקד ביצירת כמות גדולה של תכנים, או שמא להשקיע בפחות פריטים בעלי איכות גבוהה ב