מאמרים
13 המדדים החשובים ביותר למעקב אחר ביצועי תוכן ומעורבות
13 המדדים החשובים ביותר למעקב אחר ביצועי תוכן ומעורבות
בעולם הדיגיטלי של ימינו, תוכן הוא המלך. אבל כדי למקסם את ההשפעה של המאמצים לקידום אתרים ושיווק התוכן שלכם, חיוני לעקוב ולמדוד את הביצועים שלהם. מעקב אחר המדדים הנכונים יאפשר לכם להעריך את האפקטיביות של התוכן, לזהות הזדמנויות לשיפור, ולקבל החל
תוכן עם מטרה: כיצד להגדיר יעדים לכל מאמר שאתם יוצרים
תוכן עם מטרה: כיצד להגדיר יעדים לכל פיסת תוכן שאתם יוצרים
נוטים ליצור תוכן סתם כדי שיהיה? למדו כיצד ליצור תוכן בעל תכלית ולשפר את הביצועים הכוללים של התוכן שלכם.
בעידן של שפע מידע אינסופי ותשומת לב מוגבלת, יצירת תוכן איכותי ורלוונטי היא הכרח לא רק לקידום אתרים אלא גם למשיכה ושימור של קהלים. אבל
זחילת אתרים: מה זה, למה ואיך לייעל את התהליך
זחילת אתרים: מה זה, למה ואיך לייעל את התהליך?
לא בטוחים מאיפה להתחיל כדי לוודא שהעמודים שלכם ייסרקו? החל מקישורים פנימיים ועד להנחיית Googlebot, הנה מה לתעדף.
זחילת האתר היא אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בקידום אתרים. ללא סריקה וניתוח של העמודים שלכם על ידי רובוטים של מנועי חיפוש, התוכן שלכם לעולם
5 שאלות שיש לשאול בעת ניתוח רעיונות שיווק התוכן שלכם
5 שאלות שיש לשאול בעת ניתוח רעיונות שיווק התוכן שלכם
שאלו את 5 השאלות הללו לגבי כל אחד מקונספטים התוכן שלכם כדי לראות במהירות אילו רעיונות צפויים להניב ביצועים טובים יותר מבחינת השגת קישורים, מעורבות וחשיפה.
שיווק תוכן אפקטיבי מתחיל ברעיונות מצוינים. אבל לא כל הרעיונות נולדו שווים. חלקם צפויים ל
כיצד להפיק יותר מהקשר שלכם עם סוכנות דיגיטל
כיצד להפיק יותר מהקשר שלכם עם סוכנות דיגיטל
הנה כיצד חמישה אנשי שיווק פנים-ארגוניים מאמינים שניתן לשפר את יחסי הלקוח-סוכנות וכיצד מותגים יכולים להפיק יותר מהסוכנויות שלהם.
שיתוף פעולה הדוק ויעיל עם סוכנות דיגיטל יכול להיות גורם מכריע בהצלחת מאמצי השיווק והקידום אתרים של מותג. עם זאת, לעתים קרובו
סיעור מוחות ליצירת תוכן: 10 טכניקות לגיבוש רעיונות טובים יותר
סיעור מוחות ליצירת תוכן: 10 טכניקות לגיבוש רעיונות טובים יותר
סיעור מוחות הוא כלי חיוני ליצירת תוכן מקורי, רלוונטי ומעורר עניין. אבל לעתים קרובות, ישיבות הסיעור שלנו מסתכמות בדיון סטנדרטי עם מעט מאוד השראה אמיתית. אם אתם רוצים לגוון את התהליך וליצור רעיונות פורצי דרך, כדאי לנסות טכניקות סיעור מוח
איך להתגבר על שלושת האתגרים הגדולים ביותר בכתיבת תוכן לבלוג
איך להתגבר על שלושת האתגרים הגדולים ביותר בכתיבת תוכן לבלוג
כתיבת תוכן ובלוגים הפכה לתחום רווי ותחרותי ביותר בשנים האחרונות. עם אינספור אתרים, יוצרי תוכן ומשפיענים שנאבקים על תשומת לב הגולשים, קשה יותר מתמיד לבלוט ולייצר נראות אורגנית במנועי חיפוש. אולם, כתיבת בלוג עדיין מהווה אסטרטגיית מפתח לקיד
5 דרכים לשפר את קידום האתרים האורגני של חנות המסחר האלקטרוני שלכם - ללא בניית קישורים
5 דרכים לשפר את קידום האתרים האורגני של חנות המסחר האלקטרוני שלכם - ללא בניית קישורים
קידום אתרים אורגני בגוגל הוא מרכיב חיוני בהצלחה של כל עסק מסחר אלקטרוני. אולם, רבים סבורים בטעות שבניית קישורים היא הדרך היחידה לשפר דירוגים אורגניים. האמת היא שישנן פעולות רבות נוספות שבעלי חנויות מקוונות יכולי
איך אתרי מסחר קטנים יכולים להתחרות במותגי מסחר אלקטרוני גדולים
איך אתרי מסחר קטנים יכולים להתחרות במותגי מסחר אלקטרוני גדולים
בעולם המסחר האלקטרוני התחרותי של ימינו, קמעונאים מקוונים קטנים עלולים לחשוב שאין להם סיכוי מול מותגי הענק. אולם, עם אסטרטגיית קידום אתרים אורגני בגוגל מושכלת, גם שחקנים קטנים יכולים להתחרות בהצלחה ולדרג גבוה בתוצאות החיפוש.
למה מותגי
הפסקת השימוש בעוגיות צד ג' של גוגל
הפסקת השימוש בעוגיות צד ג' של גוגל
האם אתם מוכנים לסוף עידן עוגיות הצד השלישי בדפדפן Google Chrome?
הסתמכות על נתונים first-party עם ההגבלות המתוכננות על עוגיות צד ג', נתוני first-party שנאספים ישירות מהמשתמשים באתר או באפליקציה שלכם יהפכו לנכס הדיגיטלי החשוב ביותר. השקיעו במערכות CRM ובכלים
ההזדמנות לאתרי מסחר אלקטרוני בתמונות גוגל
ההזדמנות לאתרי מסחר אלקטרוני בתמונות גוגל
הנה שש דרכים לאופטימיזציה של תמונות המוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלכם, כדי שיופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל וימשכו תנועה איכותית עם כוונת קנייה.
שימוש בתמונות איכותיות וייחודיות התחילו בבחירת תמונות ברזולוציה גבוהה שמייצגות את המוצרים שלכם באופן הברור וה
5 דרכים שבהן תוכן גולשים יכול לשפר את קידום האתרים שלכם
5 דרכים שבהן תוכן גולשים יכול לשפר את קידום האתרים שלכם
תוכן גולשים (User-Generated Content או UGC) מהווה הזדמנות משמעותית להגדלת התנועה לאתרי המסחר שלכם ולהאצת המכירות. הנה כמה סיבות מדוע UGC צריך להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית קידום האתרים האורגני בגוגל שלכם:
הגברת אמון ואמינות תוכן משתמשים,
"תוכן רקוב" - בעייה אמיתית בקידום אתרים
"תוכן רקוב" - בעייה אמיתית בקידום אתרים
ג'ון מולר וליזי סאסמן מגוגל ענו על שאלה אודות "ריקבון תוכן" (Content Decay), בעיה אמיתית שיש לה מעט מאוד קשר לתוכן עצמו.
מהו "ריקבון תוכן"? זהו מונח המתאר מצב שבו תוצאת חיפוש שדורגה היטב בעבר מאבדת את הנראות והתנועה האורגנית שלה לאורך זמן. למרות שירידה זו
גוגל: קרבה גיאוגרפית אינה גורם בדירוג מודעות לעסקי מקומיים
גוגל: קרבה גיאוגרפית אינה גורם בדירוג מודעות לעסקי מקומיים
גוגל מצהירה כי קרבה גיאוגרפית למחפש כבר אינה גורם מרכזי בדירוג מודעות שירות מקומיות (Local Service Ads).
מודעות שירות מקומיות (LSAs) הן פורמט פרסום ייחודי בגוגל, המיועד לעסקים מקומיים המספקים שירותים כמו אינסטלציה, ניקיון, שיפוצים ועוד.
התמודדות מול מותגים ושמות עצם זהים
התמודדות מול מותגים ושמות עצם זהים
נתקלים בקונפליקטים עם מותגים בעלי שם זהה? גלו אסטרטגיות להתמודדות מול מותגים ושמות עצם עם אותו שם וביסוס הנוכחות המקוונת שלכם.
לעתים קרובות, עסקים מוצאים את עצמם מתחרים לא רק עם חברות העוסקות בתחום דומה, אלא גם עם גופים אחרים החולקים שם זהה - בין אם מדובר במ
האם כדאי לכלול שאלות נפוצות (FAQs) בעמודי מוצר או קטגוריה?
האם כדאי לכלול שאלות נפוצות (FAQs) בעמודי מוצר או קטגוריה?
שאלות נפוצות (FAQs) הן כלי רב עוצמה לא רק לדפי תמיכה ושירות לקוחות, אלא גם לעמודי מוצר וקטגוריה באתר המסחר האלקטרוני שלכם. הוספת FAQs רלוונטיים ואיכותיים יכולה לשפר משמעותית את חווית הגלישה, להגביר אמון ומעורבות, ולסייע בקידום אתרים אורגנ
כיצד להשתמש ב-ChatGPT לצורך מחקר מילות מפתח
כיצד להשתמש ב-ChatGPT לצורך מחקר מילות מפתח
התמחו באמנות מחקר מילות המפתח בעזרת ChatGPT. האיצו את התהליך שלכם וצברו תובנות יקרות ערך לאסטרטגיית קידום האתרים שלכם.
מחקר מילות מפתח הוא אבן יסוד בכל אסטרטגיית קידום אתרים אפקטיבית. הוא מאפשר להבין את שפת הלקוחות, לזהות ביטויים פופולריים וליצור תוכן
מותגים גדולים מקבלים יותר עונשים מגוגל בגין שימוש לרעה באתר
מותגים גדולים מקבלים יותר עונשים מגוגל בגין שימוש לרעה באתר
עונשי הפעלה ידניים הם סנקציות שמוטלות על ידי צוות האיכות של החיפוש בגוגל על אתרים שמפרים את הנחיות מאסטר (Webmaster Guidelines) של החברה. הפרות אלו יכולות לכלול טקטיקות כמו קישורים בתשלום, תוכן באיכות נמוכה, הסתרת טקסט, הונאת משתמשים ועו
איך לקבוע את הערך של קישור נכנס
איך לקבוע את הערך של קישור נכנס
קישורים נכנסים (backlinks) הם קריטיים לקידום אתרים. אבל כיצד ניתן לקבוע את הערך שלהם? הנה כמה דרכים בטוחות להערכת הערך של הקישורים הנכנסים שלכם.
קישורים נכנסים, כלומר קישורים המופנים לאתר שלכם מאתרים אחרים, נחשבים לאחד הגורמים החשובים ביותר בדירוג אתרים במנועי חיפ
עדכון הליבה של גוגל ממרץ 2024 הושלם רשמית לפני שבוע
עדכון הליבה של גוגל ממרץ 2024 הושלם רשמית לפני שבוע
גוגל השלימה את עדכון הליבה המשמעותי ממרץ 2024 ב-19 באפריל, שבוע לפני שהודיעה על כך לציבור.
עדכוני ליבה הם שינויים מקיפים באלגוריתם של מנוע החיפוש שנועדו לשפר את איכות ורלוונטיות תוצאות החיפוש עבור המשתמשים. הם מתרחשים כמה פעמים בשנה ועשויים להש
גוגל מכריזה על "עידן Gemini" לאחר צמיחה של 15% בהכנסות
גוגל מכריזה על "עידן Gemini" לאחר צמיחה של 15% בהכנסות
ההכנסות של Alphabet ברבעון הראשון של 2024 עלו ב-15%, בהובלת הביצועים המרשימים של חיפוש ויוטיוב. גוגל מארגנת מחדש את צוותי הבינה המלאכותית לקראת האינטגרציה של "עידן Gemini".
Alphabet, החברה האם של גוגל, דיווחה על תוצאות כספיות מרשימות לרבעון